dag 2 , 20 oktober 2015, Los Angeles. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Miranda Reinders - WaarBenJij.nu dag 2 , 20 oktober 2015, Los Angeles. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Miranda Reinders - WaarBenJij.nu

dag 2 , 20 oktober 2015, Los Angeles.

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda

20 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Nou, het was me een nachtje wel...niet dus! Geen oog dicht gedaan...Is dit nu jet-lag??
Na een verschrikkelijk slechte nacht voor ons allemaal, was het vanmorgen om half 8 erg gezellig in ons appartement.!!!?? Hoofdpijn, ochtendhumeur enzovoort... Maar na een lekkere douche zag het er weer fris en fruitig uit.
Vandaag stond een tour door Los Angeles op het programma!
Maar eerst op zoek naar een eettentje voor ons ontbijt, het werd The Subway---eat fresh!!! Heeeerlijk.. We vervolgden onze route via de boardwalk van Venice Beach naar Santa Monica waar de ergens de opstapplaats van de Hopp on/ Hopp off zou zijn.En tadaaaa de eerste verrassing van de dag.. Waar gisteren nog een grote camper stond, stond nu een groot uitgebrand wrak. Wat bleek..ze waren opnames aan t maken voor CSI. Wat verderop stonden tig trailers met CSI op. Dat was wel leuk om te zien! Het was 10 uur en vanuit alle hoeken kwamen de "kunstenaars en artiesten" tevoorschijn om hun kunstjes te gaan vertonen aan de toeristen. Maar wij gingen op naar Santa Monica, Over de boardwalk langs het prachtig brede witte strand waar veel gefietst en vooral veel gerend werd. Op gegeven moment kwamen we langs "muscle-beach" waar alle stoere binken hun wasbordjes kunnen trainen.Wij liepen dus maar snel door!!! Santa Monica Pier is te vergelijken met de pier in Scheveningen. Heel erg gezellig.We zagen in de verte ook nog een dolfijn in de zee tuimelen.
Toen we t hier gezien hadden zijn we op zoek gegaan naar de opstapplaats voor de bus. Een vriendelijke medewerker legde ons uit hoe t allemaal werkte en welke routes we het beste konden nemen.Boven op de bus was het heerlijk met de 25 graden. Het ultieme vakantiegevoel. We zijn vooral door de wijken Santa Monica, Brentwood, Westwood, Beverly Hills en Hollywood gereden.Een middagje Los Angeles is gewoon tekort om alles te zien maar Rodeo drive, Chinese Theatre, walk of Fame, Guitar Centre "Rockwalk", Hardrockcafe en Melrose was voor ons toch voldoende. Achteraf hadden we de Hollywood Star-tour misschien moeten doen, maar aangezien dat je toch geen huizen van de sterren alleen maar poorten, hekken en bomen ziet, hebben we dat niet gedaan. Ook uit tijdgebrek. Tussen de middag lekker een (hoe kan t ook anders) friet met hamburger gegeten bij Jhonny Rockets. Daar heeft zo'n meisje leuke foto's van ons geknipt. Eerst gratis, ja 1 kleine foto, maar later kon je de leuke foto's toch betalen. Het scheelt dat we toch al niet in sprookjes en gratis geloven, dus daar hadden we op getelt. Leuk souvenirtje met allemaal samen op de foto.Roy kocht zich een nummerplaat van LA en Dennis was blij met een poep/mok??? Om half 9 waren we weer terug bij ons appartement met pijn aan de voeten en nog wat in te halen slaap. Morgenvroeg gaat de reis weer verder naar de Grand Canyon. We hebben er zin in !!!!!

• 23 Oktober 2015 - 07:02

Karen:

Super om te lezen!
    Ben benieuwd naar alle avonturen!
    Knuf
    Karen